Hirdetés

Horse Evolution lovas show

2012.09.17. 13:58 | joejudge | Szólj hozzá!

Múltkor a munkahelyemről kaptam egy üzenetet(tudniillik büfésként dolgozom egy nagy sportarénában), hogy lovas show lesz és mindenképpen menjek ha tudok. Kevés ember lesz, nyugis program, beraktak hát kasszázni, én meg örültem hogy azzal keresek pénzt hogy elmegyek egy lovas showra és csak nézek egész nap. Az örömöm addig tartott, még 30 ír nemzeti öltözetben és valami nemzeti mondókát ordítva be nem esett a lovas show helyszínére. Persze az összes sört vett, aminek nem értettem a lényegét, mert az ember nem azért megy lovas dolgokat nézni hogy berúgjon és ne emlékezzen semmire másnap. Hát, ők azért.. És az még mind semmi hogy részegek voltak, de angolul magyaráztak, amit én akkor se értek meg ha egy főiskolai óra keretein belül próbálnak valamit a fejembe gyömöszölni. Persze, hogy még jobb legyen a helyzet, nem is magyar pénzzel fizettek, mert persze miért is tették volna ha már egy lovas showra jönnek MAGYARORSZÁGON. A matek meg nem tartozik az erősségeim közé. A lovaktól kiáradó ló-illat bódító volt, az emberek egyre gyűltek, én meg átkoztam a lovas show kitalálóját, viszont, mivel volt pár kedves kínai, akik látták rajtam hogy nem vagyok a helyzet ura, meghívtak pár italra és megoldódott a rosszkedvem. Már kiskoromban is imádtam a lovakat, minden álmom volt, hogy eljuthassak egy ilyen lovas showra. Három éves koromban teljes meggyőződéssel állítottam, hogy a fekete lovak csakis fiúk, a fehérek meg csakis lányok lehetnek. A barna, szürke és egyéb lovak gondolkodóba ejtettek, de hamar túlsiklottam a probléma felett. Mivel sehogy nem lehetett engem meggyőzni hogy ez nem ilyen egyszerű, anyukám elvitt egy lovas showra ahol megmutatta mi hogy működik. Elsírtam magam, olyan érzés volt, mint mikor valaki megtudja hogy nem létezik a fogtündér. A következő lovas show alkalmával beszorultam a liftbe, azóta valahogy nem mentem ilyenekre, viszont csak ajánlani tudom az ilyen lovas eseményeket, igazán jó szórakozás, és nem mindenkinek záródik ilyen negatív élményekkel.

Címkék: show lovas show horse evolution show

A bejegyzés trackback címe:

https://lovasinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr144783350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása