Hirdetés

Nyerg Ára - Melyik a legjobb nyereg?

2012.01.07. 10:29 | joejudge | Szólj hozzá!

 Nem hiszem el! Mondjátok,tényleg csak én vagyok ilyen szerencsétlen az új évben?! Elmesélem,hogy jártam a nyereg árával című sztorimat,aztán döntsétek el…

Amikor végre eldöntöm,hogy a magánnyugdíjpénztári reálhozamos visszafizetésemet végre egy normális dologra költöm (nem egy újabb felesleges ruhakollekciókra,vagy cipő és táskaszettre… ) akkor kell a gazdaságunknak is tönkremenni…így a hőn áhított nyereg ára is emelkedik! Néhány hónapja,amikor még csak elméletben gondolkodtam azon,mire költöm majd azt a hatalmas összeget,amit a biztosítótól kapok majd,a nyereg ára legalább 20 %-kal kevesebb volt! És most mi történik? Amikor kezemben a pénz,hirtelen – különböző gazdasági nehézségekre való tekintettel – a nyereg ára közel sem annyi már… Mesélem,mi a szitu: augusztus elején lesem a különböző lovas weboldalakat,kinézem a számomra tetsző és megfizethető nyerget,nézem,a nyereg ára: 12.400 Ft + postaköltség. Mondom,jó,legyen,szép is,hasznos is,no és persze szerelem első látásra.  És mit látok most január elején?? Ugyanazon a weboldalon,ugyanannál a nyeregnél ezt látom: nyereg ára: 15.000 Ft + postaköltség!!! Ilyen az én szerencsém L Tényleg minden webáruházban emelkedett volna a nyereg ára? Kérlek Benneteket,ha ráakadtok olyan netes oldalra,ahol a nyereg ára 15.000 Ft alatt van,küldjétek el a linket! Hálás köszönet!

Ui:

Szóval: tényleg csak én vagyok ilyen szerencsétlen?! J

Címkék: drága olcsó ára nyereg mennyi nyergek

A bejegyzés trackback címe:

https://lovasinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr663525935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása